onsdag den 11. august 2010

Min "ommer" er nu færdig



Nu er jeg færdig med den lille sommertop til Augusta. Samtidig har jeg syet bukser der passer til. Bukserne er med små cupkager i forskellige farver. Stoffet er rigtig yndigt og sjovt, passer lige til en lille "prinsesse".

Jeg håber  størrelsen er den rigtige. Sommeren må gerne fortsætte, så hun får brug for det i lang tid. Men ellers kan bukserne kan godt bruges over et par strømpebukser og toppen over en t-shirt.

Stoffet har min svigerdatter købt hos Stof 2000 i Svendborg. Garnet er Mandarin og det er købt hos Møllers Garn i Hjørring.

5 kommentarer:

  1. Åh hvor er det bare sødt....håber hun får det brugt rigtig meget.

    SvarSlet
  2. Ih, jeg vidste ikke, der var en garnforretning i Hjørring, den må jeg kikke på, næste gang jeg skal handle i Aurion :-)

    Det er da det mest bedårende pigesæt, jeg har set længe, utrolig sødt stof og så smart med strikket top til :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer.

    Jeg kan fortælle, at der er to garnforretninger i Hjørring. Perlestrik, som ligger i Smutten i og Møllers Garn i Jernbanegade (begge butikker har lukket om onsdagen) :)

    SvarSlet
  4. Det ble jo et kjempelekkert sett:)

    SvarSlet
  5. Riktig så lekkert ble det. Da får vi håpe sommeren varer en stund enda!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails