søndag den 1. august 2010

Feriegæster

 
Posted by Picasa



Mine feriegæster er taget hjem. Vi har haft nogle dejlige og skønne sommerdage sammen.

Jeg har et legetøjsskab, det er fyldt med legetøj, som jeg har gemt fra mine drenge var små. Det gamle legetøj bliver hentet frem fra skabet og de mange kasser bliver tømt ud på gulvet. Børnene elsker at bygge med klodserne, lege med soldaterne, indianerne, de vilde dyr, Play Mobil tingene, biler og det store sørøverskib.

I år var vi på kig i legetøjsbutikkerne. Anton på 6 år havde nogle feriepenge som blev brugt til Lego. Han købte Power Miners og der bleve bygget klods på klods, fantastisk legetøj.

Lille Laurits på 1½ år var mere optaget af at gå på opdagelse i min lejlighed. Især var køkkenskabene med gryder, pander og potter interessante.

Anton og Laurits er brødre.

Valdemar der lige er blevet 10 år var med i Legekæden, hvor han fik lov til at vælge sin fødselsdagsgave. Han valgte også Lego, noget helt ny der hedder Prince og Persia.

Valdemar bor i Frederikssund. Han har en storebror Nikolai på 15 år og en lillesøster Augusta på 4 år.




Jeg har lagt Picasa 3 ind på min PC. Forsøgte at lave en billedcollage og det lykkedes. Det er forøvrigt meget nemt at lægge billeder ind på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen på min blogg, koselig at du vil følge med. Koselig blogg du og har. Masse fin strikk.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle vidunderlige unger på en fin collage - det lyder som om, I har haft en hyggelig ferie :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails