lørdag den 1. maj 2010

Uldfestival i Saltum

Næste weekend er der Uldfestival i Saltum. Jeg har aldrig været til ulddage i Saltum, men nu skal det være. En af mine væveveninder og jeg tager sammen til Saltum lørdag eller sønmdag. Vi er bestemt på at få en rigtig hygge- og tøsedag. Måske lidt indkøb af garn til min strikkekurv, både strikkegarn og vævegarn. Der er stor sandsynlighed for at møde bekendte som strikker og væver. Jeg glæder mig :-))

I dag har det været rasende koldt og blæsende så mine planer om at være ude i vores fælles gårdhave blev droppet til fordel for en god bog og lidt godt musik. Jeg har lige købt en CD, der hedder "A Midwinter Night's Dream" af Loreena McKennitt, den er rigtig god. Jeg har flere cd'er af hende, hun har en dejlig sangstemme og musikken er skøn.

2 kommentarer:

  1. Det kan du virkelig glæde dig til, der er meget at se på og meget, der frister :-) Jeg overvejer faktisk at springe over i år, fordi jeg altid bliver fristet alt for meget!

    SvarSlet
  2. som jeg dog gerne ville til Saltum, men der er lige lidt langt :-)
    Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails