onsdag den 26. maj 2010

Award



Jeg har modtaget en award af Jane http:/strikkeentusiasten.blogspot.com/

Mange tak for den.

Reglerne for awarden er følgende:
Kopier awarden ind på din blog. Tak og link til den der har givet dig den. Link til 7andre og spred lidt glæde.

Fortæl 7 ting om dig selv.

Jeg har valgt disse 7 kreative bloggere, fordi de er med til at gøre blog-livet sjovere og rigere:

HEXEN STRIK
Tusindfryd
Væv og strik
struikkeheksen
strikke-feen
Næørklekonen
kludemutter

7 ting om mig selv:

1) Jeg elsker min lille familie. Jeg har tre skønne sønner, tre søde svigerdøtre og ikke mindst syv dejlige børnebørn.

2) Jeg er stor-strikker og der er gang i pindene hver eneste dag året rundt.

3) Jeg holder af søde sager, kager. desserter og chokolade.

4) Jeg har haft et rigt og superdejligt arbejdsliv som vuggestuepædagog.

5) Jeg er en positiv og aktiv årgang 41.

6) Jeg er holder af at køre i tog, medbringende en god bog og et strikketøj.

7) Jeg er glad for min gårdhave med mine mange blomsterkrukker med forskellige sommerblomster, som jeg nusser om.

3 kommentarer:

  1. Tilykke med den fine award.Fandt nemlig ud af din eksistens gennem Jane. Velkommen til.

    SvarSlet
  2. Tak for prisen, det er meget sødt af dig :-) Ved dog ikke lige om og hvornår jeg får fulgt op på den - tid er ikke det, der er mest af for øjeblikket :-)

    Jeg synes altid det er hyggeligt at følge med hos en garvet strikker (og væver) og synes det er hyggeligt med lidt dialog via kommentarerne. Ha´ en god dag :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din Award. Sikke nogle fine ting du laver, glæder mig til at følge dig fremover :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails