fredag den 1. marts 2013

Åh, nej - se lige her!!!!!



Der er sket en "ulykke" på mit vævearbejde, et tørklæde (som jeg væver i H.H.)

En eller anden har brugt i min saks og klippet i det tørklæde, jeg væver:-



Det står desværre ikke til at rede. 

Der er også klippet flere steder i trenden, og mit cm-mål var delt i to stykker. 



Jeg har ikke trend nok, til af starte forfra med tørklædet. så



nu har jeg selv klippet det hele ned. Her er de sørgelige rester, hvad jeg kan bruge det til, måske som brodergarn. Det hele bliver nu gemt langt væk i mine garnrester.


§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

De sidste billeder fra den forbudte by


Mange smukke udsmykninger og udskæringer samt skønne farver.



Er det ikke flot?



Jeg tror, det er en drage, der ligger i denne stensætning, (måske et tidligere springvand).

Der en der har givet dragen en flaske vand eller glemt den.



Imponerende.



De røde lakdøre er meget smukke, kæmpestore og tykke, og der er mange af dem:-)



Jeg er igang med at læse denne bog:-)


I går var der rimfrost på træerne et kønt syn - i dag går vi ind i forårs-månederne, dejligt.

Solen skinner her og jeg ønsker jer alle en dejlig forårsdag:-)

Posted by Picasa

15 kommentarer:

  1. Kan kun udtrykke at jeg føler med dig!!!! Har du haft småbørn på besøg???

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er desværre sket på det værksted hvor jeg arbejder frivilligt.

      Slet
    2. ej - hvis det så endda var børn...

      Slet
  3. Næh, hvor frækt - stor medfølelse herfra

    SvarSlet
  4. Nej hvor er det ærgerligt :(

    SvarSlet
  5. Aj, hvor er det ærgeligt. Håber der er en der går rundt med meget dårlig samvitighed :o((

    SvarSlet
  6. Uh. Det er så synd. Sådan et stort arbejde og så ender det på denne måde.

    SvarSlet
  7. Øv, Øv. Det var da så surt!

    SvarSlet
  8. Hvordan kan man dog få sig til at klippe i en anden arbejde, føj altså...

    Det må sgu gøre ondt..........

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  9. I behøver ikke at have så ondt af mig, (tørklædet er gået i glemmebogen). Jeg har i dag bestilt noget bomuldsgarn i råhvid, har en del farvet på lager. - Skal til at lave en trend til viskestykker:-)

    SvarSlet
  10. Jamen så vil jeg lade være med det - selvom jeg godt nok synes, det er synd for det smukke blå tørklæde. Er det mon et barnebarn, der har været i gang med at udforske verden, eller?

    Nå, men det vigtigste er jo at komme op på hesten igen og der er du vist allerede :-)

    SvarSlet
  11. Det er da en skam, men jeg skal nok lade være med at ynke dig. Det er også svært at have ondt af nogen, der har oplevet Kina og set så mange smukke steder som du har. Et nyt tørklæde kan man altid væve, men en rejse til Kina er trods alt ikke noget man oplever så ofte.

    SvarSlet
  12. Hvor er det da bare ærgerligt at det fine tørklæde sådan var klippet i stykker.
    Men kan det ikke reddes på en eller anden måde ? dækkeservietter fx ?
    Og fantastiske fotos fra Kina :o)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails