fredag den 14. februar 2014

"småtterier"

Der strikkes stadig, men det er ikke blevet til så meget den sidste tid.


Da jeg havde noget restegarn i Kauni og kulden satte ind her i januar, besluttede jeg mig for at strikke håndledsvarmere.

Det blev til disse tre par. De bliver flittig brugt, varmer så dejligt.




For det første er farverne helt forkerte - men her har jeg strikket benvarmere til mit yngste barnebarn.

Farver er en brunmeleret, brun og mørkeblå.
Garnet jeg har brugt er selvfølgelig restegarn i Arwetta og Lanett.

Det har været hyggelt strikketøj, bare 2 ret og 2 vrang lige til TV-strikning:-)


Et lidt større projekt er kommet på pinden - en Marius til mig selv.

Trøjen strikkes i Alpaca-garn, og den skal være med rundt bærestykke.

Jeg har endnu ikke besluttet mig for den farve der skal sluttes af med i halsen.

Jeg regner med at strikke håndledsvarmere til min Marius.


Jeg har købt denne smukke strikkebog. Der er mange flotte modeller og skønne billeder i bogen:-)

Rigtig god weekend til alle bloglæsere.

5 kommentarer:

  1. Den Mariusbog har jeg ogsaa, den er skoen. Herlige ben-haandledsvarmere du har faaet lavet. Altid nyttigt.
    Den islandske bog ser spaendende ud.

    SvarSlet
  2. Det er et større arb. med ribstrik.

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu du har fået en del fra hånden. Pulsvarmere og benvarmere er der altid brug for.
    Islandsk strik er en fantastisk bog. Der er mange projekter, der trækker.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre strikkebøger - Marius har jeg på ønskelisten. Jeg er særligt glad for bøger, der også viser lidt strikkehistorie ;o) Den om islandsk strik har jeg i reolen - fantastisk bog. Lækkert med pulsvarmere.

    SvarSlet
  5. Sikke en masse fine ting du har fået strikket...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails