søndag den 30. juni 2013

Jeg hækler:-)



Min "farlige" drage er blevet færdig:-)



Monteringsarbejdet tager lang tid - der er mange blå takker, der skal syes på.



Den ser da meget sød ud :D eller???????



Dragen fik mit yngste barnebarn og jeg har en bestilling på en mere til et andet barnebarn - samme grønne farve, men med røde takker.



Jeg har været igang med at hækle savlesmække af restegarn til Eskild, der er 1 år.



Garnet er Blend fra Hjertegarn - opskriften fandt jeg i et gammelt strikkehæfte fra Dale Garn.

Jeg synes ikke pasformen er helt perfekt:(



Min ABE har fået sin plads i spisestuen på mit rullebord.



Det går fremad med LIDO, der er strikket i uld /bomuld fra Falkenberg, farven er en meget smuk sart rosa. 



Selv om det ikke regner, kan man sagtes gå tur med farmors paraply og i  gummistøvler:-)



Jeg læser denne bog i øjeblikket - den er lige efter mit hoved:-)

God søndag!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Det er da en mega sød "farlig drage", er også vild med din Lido

    SvarSlet
  2. Den er vist mere sød end farlig ;-)

    Jeg er spændt på at se den Lido færdig - det er virkelig en meget smuk og sart farve :-)

    SvarSlet
  3. Den drage er da helt vild sød!! Ikke noget at sige til at der er bestilling på dem :-)

    SvarSlet
  4. På en blog som hedder Irenes optegnelser ligger der en opskrift på Svends savlesmæk,den har en super pasform.Du kan desværre ikke ligge en kommentar på blog,da irene er død,men hendes blog er her stadig ,til stadig glæde for os andre

    SvarSlet
  5. Sikke en overskoen drage. Med roede takker, god idé. Deler Gittes tips ang Irenes savlesmaek. Har haeklet et par stykker og de er rigtigt gode.

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er den fin - sådan en drage må da vække lykke overalt. Du er supergod til at hækle.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails