søndag den 19. februar 2012

Været på handelen:O)



I fredags blev jeg fristet hos www.perlestrik.dk, hvor jeg købte de sidste nye hæfter fra Drops. Der røg også lidt garn med i købet. 3 nøgler Trunte garn samt et nøgle Baby Alpaka Silk.

Garnet skal bruges til en drengevest til Laurits samt en lille babyhue til mit kommende barnebarn,  som bliver en lille dreng, (jeg glæder mig til endnu en lille ny) :-) 



Så blev sokkerne i str. 39/40 endelig færdige.


Dem skal Valdemar have.


Jeg nåede ikke at strikke sokker til ham til jul. Jeg tror sagtens, han kan bruge dem nu, selvom foråret er lige om hjørnet.

Forbrug af garn: ca. 2 nøgler eller 75 g




Jeg fik denne bog for et stykke tid siden.


 Er lige gået igang med at læse den.


En dejlig bog som handler om en kvinde, som er lykkeligt gift med sin mand i 30 år. Han forlader hende, han trænger til en "pause" ........ 




 Jeg har købt i denne skønne cd med Leonard Cohen.


Jeg er stor fan af  Leonard Cohen og kan absolut anbefale cd-en OLD IDEAS.


God søndag til alle jer i blogland. Her i Nordjylland skinner solen fra en klar blå  himmel  :-)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Der er da vist mange, der bliver forkælet af dine strikkerier:)

    Den bog må jeg kigge efter, - mon den findes på lyd?

    SvarSlet
  2. Sikke en masse du får lavet, bogen lyder super god.

    Jeg er helt enig i dit musikvalg ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Emmy

    Solen skinner i Nordjylland :-) Har lige været på visit i 5 dage og har nydt det i fulde drag!
    Som altid, er det fine ting du laver.

    SvarSlet
  4. Fristende Drops-hefter:) Så fine sokkene er.

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med dit kommende barnebarn og sikke nogle fine ting du får lavet.
    Jeg er også Leonard Cohen fan, oplevede ham til koncert i London i 2008. Han er fantastisk og det er CD'en også.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails