tirsdag den 10. januar 2012

Lidt nyt:O)



Denne søde bamse kommer helt fra Kina.

Den er købt på et kunstmarked i Beijing. 

 Min søn og familie havde den med hjem til mig i julen.

Bamsen er rigtig skøn og nu har den taget plads i min sofa. (jeg har mange store og små  bamser rundt omkring i min lejlighed)




Denne bog er også en julegave. Jeg er igang med at læse den.
Posted by Picasa
Den er rigtig morsom og der foregår ting i bogen, som er aldeles skøre og grinagtige.


Bogen kan jeg på det varmeste anbefale .


Læs den og få jer et godt grin:-)

5 kommentarer:

  1. Rigtig sød bamse der er langt hjemmefra:)

    SvarSlet
  2. Sød lille bamse du har fået, jeg har jo også mange at dem siddende rundt omkring.

    SvarSlet
  3. For en søt bamse, artig at den har slik en lang reise bak seg. Så mange flotte julegaver du har laget forresten. Tenker det ble populært med benvarmere og perlepulsvanter.

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig bamse:) jeg holder mig slev under streng kontrol når det kommer til bamser :) havde et ton, hvis jeg ikke gjorde :D

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails