lørdag den 31. december 2011

Tara, Ginger og Camomille



Her er min 3. Camomille.

Min svigerdatter Christina, blev 40 år i december.

Hun fik dette sjal med tilbehør i fødselsdagsgave.




Farven er i en mørk lilla, billederne gengiver ikke den rigtige farve. Men jeg kan fortælle at den er meget smuk.

Her ligger sjalet til udblokning.

Camomillen er strikket i Duo garn og en meget tynd "fine lace Alpaca" fra  Rowan.

Garnet har jeg købt hos www.sommerfuglen.dk




Sammen med Camomille en Tara, som er strikket i Drops Alpaka også i mørk lilla.

Alpakaen er fra mit garnlager.


Posted by Picasa

Selvfølgelig skulle der også  strikkes Ginger. De er strikket i Duo, resten fra sjalet. 


Der er gået ca. 35 g i disse skønne håndledsvarmere.

Jeg kan fortælle at Christina blev meget glad for gaven. Nu kan hun holde varmen  over i Kina, hvor der for tiden er meget koldt;O)

3 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Ekstra skønne for mig, fordi jeg lige har bestilt hæftet med opskrift på Camomille hos Sommerfuglen. Jeg har "savlet" over det smukke sjal på din og andres blogge og nu kan jeg snart selv varme mig med det!
    Ønsker dig og dine et fantastisk nyt år! Glæder mig til at følge dig og din strikkekurv i 2012!

    SvarSlet
  2. Det er da en fantastisk lækker fødselsdaggave at få. Jeg ønsker dig og dine et rigtig godt nytår. Glæder mig til at følge med hos dig i 2o12 :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails