fredag den 29. juli 2011

"Pippi" med små fletninger



Jeg er netop vendt hjem fra en dejlig ferie hos min søn, svigerdatter og  børnebørn.


Her er mit søde barnebarn Augusta på næsten 5 år. Hun har et skøn rødt hår med mange krøller.


På billedet ses hun med sin nye gocar - benene kan lige nå pedalerne.


Hun er som allle andre små piger til lilla. Jeg fik lov til at flette hendes hår - her er August med fine små fletninger og hårspænder. 


Hun ser fræk og kæk ud og vi var enige om, at hun er en rigtig  PIPPI:O)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, dine lilla piger - jeg skal love for, hun er en rigtig Pippi :-)

    Den lilla trøje er også rigtig fin, de får mange lækre striksager, dine børnebørn. Kan forestille mig, at det er umuligt at lade være med at strikke til dem :-)

    SvarSlet
  2. hejsa. Jeg har sendt dig en award, og håber du vil lege med. Se mit indlæg på min blog.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails