fredag den 3. juni 2011

Sjaler i rødt og blåt.




Selvfølgelig strikkes der.

Jeg er igang med et sjal.

Det er en udgave af "Det halve kongerige" eller "Prinsesjalet", men det skal blive til et mini-kongerige.





Jeg havde næsten 100g garn tilbage fra et andet sjal og tænkte, det må kunne bruges til en lille sjal. 

Er spændt på om det rækker til min "miniudgave",

og

så håber jeg, det bliver stort nok.

 Jeg regner med det skal bruges som en Baktus, rundt om halsen to gange.

På billedet kan ses den yderste bort.






Dette sjal bliver stort nok, for her har jeg rigeligt garn.





Det er et gammelt mønster, jeg fandt i mine gemmer.

Jeg har strikket det før i tyndt spindegarn til min mor for mange år siden.

God solskinsweekend til alle jer derude:O)
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte dine sjaler. Jeg synes det er nogle flotte farver, du har valgt ;-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte, dine sjaler. Lækre farver.
    Jeg er spændt på at høre hvor meget/lidt garn du brugte til "Minikongeriget"
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  3. Håber dit kongerige kommer til at nå hele vejen rundt. Dit gamle mønster ser rigtig spænende ud :)

    SvarSlet
  4. Du er da flittig. Det der Kongerige skal jeg altså have på pindene på et tidspunkt:)

    SvarSlet
  5. Disse blir nok flotte begge to:)

    SvarSlet
  6. Hvor er de smukke dine sjaler.Det kan være jeg skal have det kongerige på pindene også på et tidspunkt.Mønsteret på det blå er rigtig flot.

    SvarSlet
  7. Rigtigt laekkert. Ogsaa god weekend til dig.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails