onsdag den 14. december 2011

Tara og Ginger:O)



Så fik jeg min Tara strikket  på en pind et ½ nr. mindre.


 Håndvarmere og tørklæde er afleveret til min svigerdatter Kathrine, det blev til en forsinket fødselsdagsgave.





I første omgang var jeg ikke særlig begejstret for tørklædet, men efterhånden synes jeg det er meget pænt.

Det sidder godt og er dejligt blødt og varmt.






 Jeg skulle lige prøve Ginger pulsvarmerne, de er dejlig lange og sidder godt. 

Jeg synes hulmønsteret er fint ,og så er det nemt at strikke.






Her et nærbilled af mønsteret.


Jeg er igang med at strikke flere i samme model:O)


Faktaboks:
Design: Tara fra bogen Mere feminin strik af Lene Holme Samsøe
Garn: Alpaka nr. 2 fra Marianne Isager
Pind: 3½
Forbrug: jeg fik det ikke vejet ind. afl., men jeg har brugt 96 g
Garn: fra lager

Design:Helga Isager fra hæftet Amimono, Knit Collection 2010
Garn: Tvinni fra Isager  garn
Pinde: nr. 3
Forbrug: 40 g
Garn: fra lager


Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Det ser dejlig varmt ud. Fint sæt din svigerdatter har fået.

    SvarSlet
  2. Heldig svigerdatter du har, også hos mig har Tara vundet ved nærmere bekendtskab

    SvarSlet
  3. Sikke da et skønt sæt du har strikket der. jeg har selv lige strikke Ginger men har ikke nået at få taget billed af dem endnu.

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er rigtig flot, det sæt du har strikket.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Superlækkert sæt til din svigerdatter!!!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails