tirsdag den 14. januar 2014

FÆRDIG:D

Så blev min rosa cardigan færdig, og den er taget i brug.
Jeg er meget tilfreds med den :-)


Mærkeligt at kameraet kan give så forskellige farvenuancer, denne er helt forkert:(

Men her er


 farven  den rigtige, skøn rosa:)


Faktaboks:
Model: opskriften er fra Hendes Verden nr.3/2002
Garn: Kauni
Pinde: nr. 2½ og 3
Vægt: 340 g
Hot or Not: En cardigan jeg vil komme til at bruge:) Nem at strikke, et rigtig Tv projekt.



Jeg har så mange ufærdige strikting i mine gemmer - nu skal de gøres færdige inden nyt kommer på pinden.



Denne t-shirt fra Kina er en julegave fra min søn.


Der kom  lige en pakke med posten forleden dag, dejlig chokolade, det vil jeg nyde.

10 kommentarer:

  1. En dejlig klassisk trøje. Sød Tshirt og heldige dig, sådan at få chokolade-pakker med posten :)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn trøje, lige sådan en model, man næsten ikke kan få for mange af

    SvarSlet
  3. Hvor er den lækker. Jeg elsker sådan en helt enkel trøje i glatstrik og din er usædvanlig fin, sikke smukt du strikker og en dejlig farve.

    SvarSlet
  4. Hvor er den rosa cardagan da bare smuk !

    SvarSlet
  5. Ja farverne bliver nogle gange lidt "sjove". Laekker cardigan, den kan jeg godt forstaa du er flyttet ind i, og sikke en laekker farve. Nyd chocoladen.

    SvarSlet
  6. Det var en nydelig cardigan du har strikket! Ha en flott helg hos deg!

    SvarSlet
  7. Flott jakke. Deilig å få ting ferdig. Ha en fin søndag

    SvarSlet
  8. Har du nogle tips til at få Kauni garnet gjort mindre "krads"? Jeg har strikket en hue til min datter i Kauni og har selvfølgelig vasket den, men hun synes stadig den kradser.
    Din cardigan ser bare så dejlig blød ud. :)

    SvarSlet
  9. Nydelig jakke du har strikket. :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails