lørdag den 31. december 2011

Julegave



Jeg har fået denne dejlige og morsomme bog med strikkede julekugler.


Bogen er flot illustreret og tilligemed spændende at læse.


Jeg synes det er helt fantastisk, at to NORDMÆND strikker de gamle norske mønstre fra 60'erne, og tænk de overfører mønstrene til strikkede JULEKUGLER.



Se Lige her, Arne og Carlos har skrevet en hilsen i min julegavebog.



Jeg måtte igang med at strikke rød/hvide  kugler, det var forøvrigt svært at vælge motiv.


 Indrømmelse,  det tager tid at strikke en kugle, men fine er de.


Nu er jeg med på "strikkebølgen" julekugler.


Nu har jeg ideer til næste års julegaver - alle skal have julekugler.




Posted by PicasaGarnet jeg har brugt er fra www.rasmilla.dk ,det kom i en æske, og  der var  lidt mundgodt med, lige noget for en slikmund.


I julen var jeg i Odense og besøgte selvfølgelig  www.tantegrøn.dk. Jeg købte garn og i deres  vindue så jeg en ny bog om strikkede dukker, som Arne og Carlos har lavet.


Den dukkebog kommer på min ønskeliste:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails