lørdag den 24. februar 2018

Lidt af hvert :-)

Har strikke børnebørnssokker, garn fra lager. (Har stadig meget i strikkekurven)


Jeg har lige sat op til viskestykker. Trend i bomuld og islæt er tynd hørtråd. Den hvide farve er islættet.


Min søn har fået en dejlig hue. Model Boston, strikket på pinde 3 1/2 i en ret og en vrang.


Min dårlige samvittighed er blevet færdig. Monteringen tager altid meget lang tid (fordi jeg ikke synes det er særlig morsomt at sy knapper i, sy bånd på samt klippe op i strik)


Jeg fandt disse fine knapper i Frederikshavn,hos Strikkefeen. Bomuldsbånd drillede ved påsyningen.


Trøjen er strikket i Smart garn fra Sandnes, pinde nr. 3 1/2. Modellen hedder Nancy.


Er lige startet på et nyt projekt. En herretrøje, Dæksel nr. 2. fra Marianne Isager design. Garnet er to grå farver. Pinde 3 1/2. Jeg har haft en del besvær med at få mønsteret til at passe. Har måtte tage op flere gange, men efter tegning med tuds på ternet papir, tror jeg det funker.


En hurtig tegning af mønster :-))


En dejlig julegave er blevet indfriet. Jeg har været i Operaen sammen med min søn og set balletten, Svanesøen. En fantastisk oplevelse. 


Jeg har læst en skøn bog.

I dag er vejret til strik og indehygge :-)

1 kommentar:

  1. Du har da godt nok været flittig. Og en tur i operaen står også på min ønskeliste. Det må være en kæmpe oplevelse .

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails