søndag den 4. juni 2017

Blandet landhandel :-)


I april besøgte jeg Isagers skønne butik i Tversted. Jeg blev fristet og købte garn til en cardigan. Den glæder jeg mig til at komme igang med. Har Lige nogle projekter der skal færdiggøres først. 


Jeg har købt denne fine broderikalender. De små fuglebroderier er så skønne. 


Det går fremad med den norske trøje, ærmerne er færdige, men der er lang vej igen. 


Min søster og jeg havde en dejlig tur til Århus, hvor vi besøgte vores niece. Vejret var strålende og efter en god frokost tog vi en tur i den  gamle by. Drivhusene med de gamle oldemorplanter var lige efter mit hoved, 


Dejlig stemning, flotte gamle bygninger. Det var spændende at se de "nye" huse med forretninger og lejligheder.


Der er også blevet hæklet lidt klude, fint "tv-strik". Jeg synes alle strikker klude for tiden i forskellige mønstre og farver. 


Er gået igang med en drengetrøje i en frisk grøn farve. Den grå jeg strikkede var i det mindste og jeg lovede Eskild en ny. Han ville gerne have en grøn trøje. Jeg er sikker på denne vil falde i hans smag.


Mere grønt, nu foråret er så skønt. Jeg købte to pelargonier i Den gamle by. Venter spændt på at se blomsterne og deres farve.


Har lige klippet denne lille plaid af væven. Nu skal der laves frynser, hæftes ender, rettes fejl. Plaiden skal vaskes og kradses op med en hård børste. Det er en (måske) julegave.


Se lige et smukt Hjertetræ. 


5 kommentarer:

  1. Så mange spændende ting, du har gang i. Og der er bare så hyggeligt i den gamle by. Isager butik i Tversted har jeg stadig til gode - men en dag skal jeg nok komme derop

    SvarSlet
  2. Skønne billeder af dejlige projekter:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også for et par weekender siden været min første tur i Den gamle by i Århus. Det var en fin oplevelse. Og jeg har ligesom dig, også mange strikkeprojekter i gang - og har alligevel lige startet et nyt.

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige billeder, Emmy - jeg er vild med den grønne trøje :-) Og så er jeg da helt imponeret over den plaid, du har vævet - hvor er den skøn. Det er en del år siden, jeg har været i Den gamle by - men du giver mig lyst til en tur. Isagers butik er altid et besøg værd, skønt projekt, du skal i gang med :-) Ha en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig foraarstroeje du der har gang i. Vild med baade farve og moenster. Aarhus ser dejligt ud. Glaeder mig til jeg skal besoege byen til august.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails