mandag den 9. november 2015

Gang i mange projekter :-).

Í
Jeg har strikket et par sokker til mit barnebarn. Sokkerne er strikket i Arwetta garn.


Det går langsomt fremad med min Tokyo, et langt tørklæde som er sjovt at strikke.


Det skal være ca. 160 cm langt.


Er næsten færdig med mit  "kællingesjal". Jeg strikker det sammen med andre kvinder,  den 1. torsdag i hver måned over 4 gange på museet. 


Den øverste blonde mangler. Jeg strikker den på. I opskriften skal blonden strikkes for sig selv og derefter syes på.


Om mir resultat bliver godt vil vise sig:-)


Der strikkes indimellem sokker til gavekassen.


Jeg synes det er svært at få hælen pæn.


Efteråret har været fantastisk, med smukke farver.


God dag ude i blogland, hvor der sikkert er gang i strikketøjet.

3 kommentarer:

  1. Sikke mange finde ting, du har gang i.
    Man kan aldrig få for mange hjemmestrikkede strømper. Jeg synes ikke, de er sjove at strikke, men de falder altid i god jord.
    Jeg får helt lyst til at strikke Kællingesjalet, når jeg ser dit. Det er da en rigtig god idé at strikke blondekanten på

    SvarSlet
  2. Du har da gang i nogle projekter :o)
    jeg er især spændt på den Tokyo. Det ser rigtig spændende ud. Arwetta går man aldrig fejl af - det er et godt garn.

    SvarSlet
  3. Du laver sådan nogle fine ting, Emmy :-) Hvor kan man monstro købe opskriften til Kællingesjalet? Jeg skal jo strikke 12 sjaler og 12 par sokker næste år, så jeg er på udkig efter interessante opskrifter :-) Sikken en skøn blå farve, du strikker i :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails