søndag den 18. august 2013

"Det tager tid"



Jeg kan andet end strikke "det halve kongerige" - men der er en gave, der lige skal være færdig.



Sjalet strikkes i en lækker 2-trådet uldgarn fra DUO og farven er rigtig skøn;-)



Jeg har købt lidt forskelligt garn til mit "store" lager,

 der er lagt planer for forskelligt strik:)



Her lidt nyt læsestof,  jeg glæder mig til at læse bogen.
(jeg havde glemt at afbestille den i bogklubben)



Mon sommeren er slut - min familie og jeg havde en dejlig dag på stranden i Lønstrup for 3 uger siden:-)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert sjal, farven er bare så flot.
    Nej jeg tror ikke sommeren er helt slut endnu, men man kan godt begynde at fornemme, at vi nærmer os efteråret lige så stille.

    SvarSlet
  2. Ikke så sært kongeriget tager tid. Det bliver utroligt flot.

    SvarSlet
  3. Ja, der er jo altid pragtfuldt, næste gang må du en tur omkring Knudegarn :-)

    Kongeriget bliver meget flot i den farve :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails