onsdag den 29. februar 2012

Vinterferie:O)



I uge 8 havde jeg et dejligt besøg af mine børnebørn Anton og Laurits, min svigerdatter Kathrine og min søn Jakob.


Det gamle legetøj skulle frem, og hvad gemte sig i "legetøjsskabet":


et meget gammelt legotog fra 1973. 




Skinnerne blev samlet og strømmen sat til. Der var stor spænding - mon det virkede??????




Jo, stor glæde  hos børnene og ikke mindst hos deres far.

Ren nostalgi - tænk så gammelt et tog  kan køre.


Måske kunne DSB lære noget af LEGO:-)



'

Som altid skulle vi op i Håndværkernes Hus.


Her er Laurits igang med en fin plade med mosaik. Farmor hjalp til med at smøre lim på de farvestrålende glasmosaikker. Laurits valgte farven samt satte dem på pladen.




Anton skulle som altid ned i smedjen, her er han igang med at lave et smykke.




Samarbejde og koncentration.  Smeden og Anton skiftedes til at slå på jernet, (den øvelse skal gøres mange gangen inden resultatet er færdigt)




Her er en stolt Anton med sit bladsmykke hængende i en lædersnor.




Laurits skulle selvfølgelig også have en halskæde, den kunne vi heldigvis købe os til.


En supergod dag i H.H., hvor der er travlhed i de forskellige stande. Jeg væver der en gang om ugen sammen med to andre vævere :-)


Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails