fredag den 13. januar 2012

Et varmt sæt



Her er en julegave, som jeg har strikket til min svigerdatter Lise
Det er en Baktus



Jeg har hæklet et lille kant foroven, det synes jeg giver tørklædet det finish.

Sammen med tørklædet et par pulsvarmere, Ginger.


Til sættet strikkede jeg også et par sokker i Fabelgarn;O)
Posted by Picasa



Faktaboks:
Baktus: garn Alpaka og Fabel strømpegarn, d.v.s. 2 pinde Alpaka og 2 pinde strømpegarn
                pinde: nr. 3
                garn: købt hos Perlestrik i Hjørring
                forbrug: ialt 179 g eller 2 nøgler af hver
Ginger: garn Tvinni
                garn: fra lager
                model:  Helga Isager

5 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på dine julegaver bliver modtaget med glæde over det lækre indhold :)

    SvarSlet
  2. Det er et lækkert sæt og lige den rigtige tid på året at få sådan et. Din svigerdatter må være glad for dig.

    SvarSlet
  3. Så flott sett. Ting man blir glad i.

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har stikket til din svigerdatter! jeg har også lige strikket Ginger, og er super galde for dem.

    SvarSlet
  5. Dejlige ting , især Ginger , dem vil jeg selv strikke, når jeg får tid altså.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails