onsdag den 12. oktober 2011

161 g med huller:O)




Endelig blev mit ostetørklæde færdigt





Det er blevet rigtig godt. Tørklædet er til min svigerdatter Lise.


Hun har selv valgt farven samt kommet med opskriften.





Tørklædet er dejligt langt.

Det er stikket i Kauni. Det undre mig at dette garn var meget hårdt at strikke af.
jeg har tidligere strikket af samme garn, hvor det har været dejligt blødt.
Måske er det noget med farvning af garnet




Opskrift:
Garn: Kauni
Forbrug: 161 g
Pinde: 3½
Hot or not: Faktisk lidt "træls" at strikke hullerne, men resultatet er blevet godt.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så fint tørklædet er, svigerdatter bliver bestemt glad

    SvarSlet
  2. Lekkert!- og spennende design.
    Tror du ikke garnet blir mykere om du vasker det?
    Jeg har strikket med Kauni garn en gang og da ble det mye mykere etter en vask.

    SvarSlet
  3. Sikken et dejligt tørklæde - det er så fint med de huller - tror snart, jeg må ha´ sådan et på pindene :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails