lørdag den 5. juni 2010

Sukkertrøjen færdig

Trøje klar til brug





Hele 14 knapper





Nu er min sukkertrøje monteret og færdig til at tage i brug. Jeg har bøvlet lidt med ærmerne, først havde jeg strikke dem for små i ærmepullen, men det er nu rettet og jeg er tilfreds. Sikker på det bliver en trøje jeg kommer til at bruge meget (den skulle vist have været blå, det er min ynglingsfarve.



Faktaboks:
Model: Marianne Isager fra strikkebogen
Garn: Kauni
Pinde; nr. 3
Købt: garnet er købt hos Perlestrik
Vægt: 425 g, garnet ligger i nøgler af 100 g
Ændring: har ændret lidt ved ærmerne, lavet ærmekuppel

8 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot...så må du jo igang med en mere og i blå næste gang.

    SvarSlet
  2. Den er så smuk din sukkertrøje, den er på min efterhånden lange liste over, hvilke trøjer jeg skal strikke :-)

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig flot....jeg har strikket den for nogle år siden i hør, det er en dejlig model :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot. Farven er super skøn, men rødt det er lige mig.
    Merete

    SvarSlet
  5. Den er blevet superfin - det eneste der holder mig tilbage er alle knapperne - jeg er ikke den, der brokker mig over montering, men så mange knapper synes jeg ikke er sjovt! Men når resultatet bliver så fint, så glemmer man det heldigvis hurtigt :-)

    SvarSlet
  6. Tak for de mange søde kommentarer :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot! En dejlig rød farve. Trøjen er også på min liste over, hvad jeg gerne vil strikke.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails