onsdag den 14. april 2010

Har været i mine gemmer for at se hvilke stoffer jeg har på lager. Så er det bare om at vælge. Fandt en del, som jeg kunne bruge til mit projekt posebukser.

Da jeg var i stof butikken forat købe sytråd, (mærkelig nok har jeg aldrig den rigtige farve) der matcher, faldt jeg for og købte 1 m turkis stof med forskelige farver blomster,dejligt bomuldsstof.


Jeg køber ofte stof på nettet. Her handler jeg som regel hos: www.Malika-Rosa.

Posten var her forleden dag med en lille pakke fra nævnte firma, noget lyserødt stof med "frække" katte i nogle gode og klare farver samt en ½ m hvidt stof med print, små sommerfugle, fugle og blomster.


De 2 sidste dage har jeg rigtig været igang ved symaskinen. Jeg syr tøsebukser, nærmere
posebukser til mine 3 små piger (børnebørn).

Når jeg er færdig lægger jeg billeder ind på min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails